Ιερός Λόχος 2012

Ιερός Λόχος 2012
ΠΑΤΡΙΣ-ΘΡΗΣΚΕΙΑ-ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ. ΤΡΕΙΣ ΛΕΞΕΙΣ ΜΙΚΡΕΣ ΜΕ ΜΕΓΑΛΗ ΣΗΜΑΣΙΑ. ΤΡΕΙΣ ΛΕΞΕΙΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΑΘΑΝΑΤΕΣ ΔΙΑΤΥΠΩΜΕΝΕΣ ΑΠΟ ΣΤΟΜΑΤΑ ΘΝΗΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΑΓΩΝΙΣΤΩΝ. Ο ΙΕΡΟΣ ΛΟΧΟΣ 2012 ΑΝΑΛΟΓΙΖΟΜΕΝΟΣ ΤΙΣ ΕΥΘYΝΕΣ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΚΑΙ ΣΤΟ ΕΘΝΟΣ,ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΕΙ ΝΑ ΠΟΛΕΜΗΣΕΙ ΥΠΕΡ ΑΥΤΩΝ. ΝΑ ΠΟΛΕΜΗΣΕΙ ΕΝ ΚΑΙΡΩ ΕΙΡΗΝΗΣ ΜΕ ΕΡΓΑ ΕΙΡΗΝΙΚΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΣΩΣΗ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΔΙΑΔOΣΗ ΤΩΝ ΕΠΙΤΑΓΩΝ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ ΚΑΙ ΕΝ ΚΑΙΡΩ ΠΟΛΕΜΟΥ ΝΑ ΠΡΑΞΕΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΚΛΗΡΟΝΟΜΗΣΕ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΡΟΓΟΝΟΥΣ ΤΟΥ. Ή ΤΑΝ Ή ΕΠΙ ΤΑΣ! ΕΛΛΗΝΕΣ Ο ΑΓΩΝΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΕΘΝΟΣ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑΙΟΣ ΚΑΙ ΣΥΝ ΧΡΙΣΤΩ ΘΑ ΔΩΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΜΑΧΗ ΜΑΣ ΜΕΧΡΙ ΤΕΛΟΥΣ.

Πέμπτη 18 Αυγούστου 2022

Γιατί είμαι εθνικιστής ;




Ο Εθνικισμός είναι η έμφυτη αγάπη προς το έθνος που ανήκει ο κάθε άνθρωπος.
Ο άνθρωπος εκ της φύσεως του γεννιέται Εθνικιστής. Διεθνιστής και φιλελεύθερος μέχρι ενάντια στην ίδια του την φύση, τον άνθρωπο τον καταντάνε οι γονείς του και η ανθελληνική-διεθνιστική παιδεία!


ΕΙΜΑΙ ΕΘΝΙΚΙΣΤΗΣ
 και αγωνίζομαι και προσπαθώ να υπερασπίζω καθημερινά τα συμφέροντα του έθνους μου!

ΕΙΜΑΙ ΕΘΝΙΚΙΣΤΗΣ και αντιδρώ όταν κάποιοι προσπαθούν με κάθε τρόπο να σβήσουνε την ιστορία του ελληνισμού!

ΕΙΜΑΙ ΕΘΝΙΚΙΣΤΗΣ και θεωρώ τη ζωή μου πολύτιμη, γιατί είμαι ταγμένος σε έναν ανώτερο σκοπό, την υπεράσπιση της Πατρίδας, του Έθνους μου και της Ορθοδοξίας!

ΕΙΜΑΙ ΕΘΝΙΚΙΣΤΗΣ και μελετώ μέσα από τα βιβλία, την ιστορία και το μεγαλείο της Ελληνικής Φυλής. Νιώθω στις φλέβες μου να κυλάει το ίδιο αίμα που κυλούσε στους Αθηναίους της μάχης του Μαραθώνα, στους Σπαρτιάτες των Θερμοπυλών, στους Μακεδόνες του Μεγάλου Αλεξάνδρου στους τελευταίους υπερασπιστές της Πόλης, στους ακούραστους πολεμιστές της Μικρασιατικής Εκστρατείας, στα παλικάρια της ΕΟΚΑ και εκατομμυρίων άλλων Αθάνατων Ελλήνων!

ΕΙΜΑΙ ΕΘΝΙΚΙΣΤΗΣ
και έχω καρδιά πολεμιστή, για αυτό γυμνάζω καθημερινά το σώμα και το πνεύμα μου!

ΕΙΜΑΙ ΕΘΝΙΚΙΣΤΗΣ και διώχνω από κοντά μου τους κοιμισμένους, τους επαναπαυμένους, τους βολεμένους. Οι αγωνιστές του Έθνους δεν έχουν καμία δουλειά με τις κότες της νέας τάξης!

ΕΙΜΑΙ ΕΘΝΙΚΙΣΤΗΣ και έχω δίπλα μου Αδέρφια - Συναγωνιστές που έχουν τον ίδιο σκοπό με εμένα, αγωνιζόμαστε όλοι μαζί με την Ελληνική Σημαία ψηλά για τις αξίες και τα ιδανικά του έθνους.

Είμαστε ενωμένοι σαν μια γροθιά γι’ αυτό δεν μας λυγίζει τίποτα.

Είμαστε Εθνικιστές  γιατί δεν αποδεχόμεθα καμία νέα τάξη πραγμάτων, διότι επιθυμούμε μια Εθνική Τάξη πραγμάτων, καθώς δια μέσω αυτής το Αθάνατο Έθνος  των Ελλήνων θα αναγεννηθεί εκ της τέφρας του.

Καθήκον των Εθνικιστών η συσπείρωση, η ομόνοια και ακόρεστη δίψα για Νίκη. 
Ακολούθησε και εσύ τον ιερό σκοπό μας ! Έλα στην οικογένεια μας , ενωμένοι όλοι μαζί θα ΝΙΚΗΣΟΥΜΕ!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε τα σχόλια σας να είναι κόσμια. Υβριστικά, ανθελληνικά και σχόλια με greeklish, θα διαγράφονται.