Ιερός Λόχος 2012

Ιερός Λόχος 2012
ΠΑΤΡΙΣ-ΘΡΗΣΚΕΙΑ-ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ. ΤΡΕΙΣ ΛΕΞΕΙΣ ΜΙΚΡΕΣ ΜΕ ΜΕΓΑΛΗ ΣΗΜΑΣΙΑ. ΤΡΕΙΣ ΛΕΞΕΙΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΑΘΑΝΑΤΕΣ ΔΙΑΤΥΠΩΜΕΝΕΣ ΑΠΟ ΣΤΟΜΑΤΑ ΘΝΗΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΑΓΩΝΙΣΤΩΝ. Ο ΙΕΡΟΣ ΛΟΧΟΣ 2012 ΑΝΑΛΟΓΙΖΟΜΕΝΟΣ ΤΙΣ ΕΥΘYΝΕΣ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΚΑΙ ΣΤΟ ΕΘΝΟΣ,ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΕΙ ΝΑ ΠΟΛΕΜΗΣΕΙ ΥΠΕΡ ΑΥΤΩΝ. ΝΑ ΠΟΛΕΜΗΣΕΙ ΕΝ ΚΑΙΡΩ ΕΙΡΗΝΗΣ ΜΕ ΕΡΓΑ ΕΙΡΗΝΙΚΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΣΩΣΗ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΔΙΑΔOΣΗ ΤΩΝ ΕΠΙΤΑΓΩΝ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ ΚΑΙ ΕΝ ΚΑΙΡΩ ΠΟΛΕΜΟΥ ΝΑ ΠΡΑΞΕΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΚΛΗΡΟΝΟΜΗΣΕ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΡΟΓΟΝΟΥΣ ΤΟΥ. Ή ΤΑΝ Ή ΕΠΙ ΤΑΣ! ΕΛΛΗΝΕΣ Ο ΑΓΩΝΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΕΘΝΟΣ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑΙΟΣ ΚΑΙ ΣΥΝ ΧΡΙΣΤΩ ΘΑ ΔΩΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΜΑΧΗ ΜΑΣ ΜΕΧΡΙ ΤΕΛΟΥΣ.

Τρίτη 8 Νοεμβρίου 2022

Ηλίας Παναγιώταρος μέσα από τις Φυλακές Δομοκού.

 

Παραθέτουμε την μαρτυρία του πολιτικού κρατουμένου Ηλία Παναγιώταρου, πολιτικού κρατουμένου, στις φυλακές Δομοκού για τις παράνομες παρακολουθήσεις του κράτους προς τους βουλευτές της Χρυσής Αυγής. 

Τις τελευταίες εβδομάδες πρωταγωνιστεί το μεγάλο σκάνδαλο παρακολούθησης Ελλήνων πολιτών και από την ΕΥΠ, αλλά και το λογισμικό “Predator” το οποίο υποτίθεται ότι είναι παράνομο, αλλά βρέθηκε να έχει εισχωρήσει στο τηλέφωνο του αρχηγού του ΠΑΣΟΚ, την ίδια χρονική περίοδο που τον συν -ακροάζοταν και η ΕΥΠ.
Όλοι έχουν αντιληφθεί τι έχει γίνει, από ποιούς, καθώς και τις άθλιες δικαιολογίες τους. Όλοι καταδικάζουν τις παρακολουθήσεις πολιτικών προσώπων και όχι μόνο, αλλά όχι την αποδεδειγμένη κατάφορη και παράνομη παρακολούθηση των βουλευτών της ΧΡΥΣΗΣ ΑΥΓΗΣ, όπως παραδέχτηκε υπερηφανευόμενος και ο ίδιος ο πρωθυπουργός στην προ ημερησίας διατάξεως συζήτηση στη βουλή με αφορμή την υπόθεση Ανδρουλάκη.

Εμένα προσωπικά μου ήταν “στενός κορσές” διάφορες παρακρατικές υπηρεσίες ήδη από τα εφηβικά μου χρόνια. Στην αρχή ήταν η “Υπήρεσία Προστασίας Πολιτεύματος”. Μετέπειτα προστέθηκε και η ΕΥΠ. Αν οι παρακολουθήσεις άρχισαν πριν ή μετά την την εκλογή μας στο κοινοβούλιο δεν το γνωρίζω (αν και πιστεύω ότι “συν-ακροαζόμασταν” πολύ πριν την εκλογή μας). Σίγουρα μέσα στο “πρόγραμμα ακροάσεων” το κινητό μου πρέπει να είχε την “τιμητική” του. Το ότι θεωρούσα ότι με παρακολουθούσαν δεν με ενοχλούσε από την άποψη ότι, πρώτον δεν μπορούσα να το αποδείξω και δεύτερον δεν είχα να κρύψω τίποτα.

Μετά τις συλλήψεις μας το 2013, δεν έβγαλαν ΚΑΜΙΑ υποκλαπείσα συνομιλία πολύ απλά διότι δεν υπήρχε ΤΙΠΟΤΑ μεμπτό! Το αντίθετο μάλιστα, όταν ζητήσαμε να βγούν στο φως όλες οι ακροάσεις κατά τη διάρκεια του πρωτόδικου δικαστηρίου, μας το αρνήθηκαν καθότι μέσα από αυτές θα αποδεικνύετω ότι ήμασταν ΠΑΝΤΕΛΩΣ ΑΘΩΟΙ για όσα εξωφρανικά κατηγορηθήκαμε και φυλακιστήκαμε!!
Ένα περιστατικό όμως που συνέβη το καλοκαίρι του 2012 μου έδωσε ατράνταχτα αποδεικτικά στοιχεία για την τουλάχιστον δικιά μου παρακολούθηση. Ήταν 2012 μόλις δύο μήνες από την πανηγυρική διπλή εκλογή μας στο Ελληνικό κοινοβούλιο. Γείτονες με ενημέρωσαν ότι “κάποιος” πρέπει να παρακολουθεί την οικία μου. Τον είχαν δει σε μια “Suzuki V-Strom” χωρίς πινακίδες κυκλοφορίας να είναι αραγμένος έξωθεν του ταχυδρομείου Παπάγου το οποίο βρισκόταν στην ίδια ευθεία με την τότε οικία μου και σε απόσταση μικρότερη των 50 μέτρων. Από εκείνη τη θέση είχε και καθαρή εικόνα για το ποιός εισέρχεται-εξέρχεται την οικίας μου.
Αυτό γινόταν αποδεδειγμένα για τουλάχιστον δύο ημέρες (πάντοτε σύμφωνα με τους γείτονες). Την τρίτη μέρα και ενώ βρισκόμουν στο κοινοβούλιο, ενημερώθηκα από τους γείτονες, ότι ο “ύποπτος” βρισκόταν προκλητικότατα έξωθεν της οικίας μου, στο απέναντι πεζοδρόμιο.
Μετά από συνεννόηση με κάποιους από τους γείτονες, τον εγκλώβισαν και ταυτόχρονα κάλεσαν το τοπικό αστυνομικό τμήμα Παπάγου! Αμέσως κατέφτασαν αστυνομικοί που μετά από έλεγχο διαπίστωσαν  πως επρόκειτο για ΚΥΠατζή με την υπηρεσιακή μοτοσυκλέτα του. Η διακαιολογία που πρόβαλε στους αστυνομικούς ήταν πως  βρισκόταν εκτός υπηρεσίας και “τυχαία” έξω από το σπίτι μου, στο οποίο κοντοστάθηκε για να διαβάσει …. την Αστυνομική Επιθεώρηση”.
Λίγο αργότερα πήγα στη ΓΑΔΑ και ζήτησα ακρόαση από τον διοικητή κρατικής ασφάλειας, ο οποίος και με δέχτηκε. Μου ζήτησε συγγνώμη και μου ξεκαθάρισε ότι η κρατική ασφάλεια δεν παρακολουθεί όχι μόνο εμένα, αλλά και κανένα πολιτικό πρόσωπο, διότι αυτό είναι παράνομο και αντισυνταγματικό.
Εγώ κακώς-κάκιστα δεν το προχώρησα το θέμα διότι είχε “πολύ ψωμί”. Έπρεπε να είχα προχωρήσει θα είχα βγάλει “λαβράκι”. Στο αντίγραφο δελτίου συμβάντος που παραθέτω εμφανίζεται και το όνομα του αστυνομικού ο οποίος όμως δεν ήταν της κρατικής ασφάλειας, πολύ απλά διότι δεν ήταν αποσπασμένος στην ΕΥΠ!

Ένα δεύτερο περιστατικό άθλιας παρακολούθησης όχι μόνο εμού , ήταν όταν λίγο καιρό μετά, στις 22/9/2012 την ημέρα του γάμου μου, οι (παρα)κρατικές υπηρεσίες κατέγραφαν όλα τα οχήματα των παρευρισκομένων στην τελετή! Αυτό το περιστατικό δεν το γνώριζα μέχρι πέντε χρόνια αργότερα, όταν το 2017 ένας οικογενιακός φίλος που παρευρέθηκε στο γάμο μου, στην προσπάθεια του να πουλήσει το αυτοκίνητο του και κατά τη μεταβίβαση, ενημερώθηκε από γνωστό του υπάλληλο  στο υπουργείο συγκοινωνιών ότι το αυτοκίνητο του “απασχολούσε”. Εδώ ανοίγω παρένθεση για να εξηγήσω το “απασχολούσε”. Ο εν λόγω όρος χρησιμοποιείται από την αστυνομία όταν “χτυπώντας” στα τερματικά τους τις πινακίδες κυκλοφορίας ενός οχήματος βλέπουν ότι το όχημα “απασχολεί” δηλαδή είναι ανανεμειγμένο σε “παράνομες πράξεις”.
Στην περίπτωση του οικογενιακού μου φίλου, το όχημα του “απασχολούσε” διότι είχε προβεί στην “παράνομη ενέργεια” να παρευρεθεί στο γάμο μου. Του το είπε ο υπάλληλος ο οποίος το είδε στον υπολογιστή!! Δίπλα από το σχόλιο “απασχολεί” έγραφε ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ!!! Όλο το “καραγιοζηλίκι” δεν θα υπέπεφτε στην αντίληψη μου αν ο υπάλληλος δεν ήταν γνωστός του γνωστού μου. Ο άνθρωπος έπαθε την πλάκα του και μετά από λίγες ημέρες μου το είπε δια ζώσης.
Να συμπληρώσω ότι το μέγεθος του παρακρατικού φακελώματος ήταν καλά οργανωμένο. Δεν κατέγραψαν απλά τα οχήματα των παρευρισκόμενων στο γάμο μου, αλλά έκαναν και διαλογή. Ποιοι ήταν δημοσιογράφοι, ποιοι ήταν τοπικοί άρχοντες και όλους τους άλλους τους κατέγραψαν ως ΧΡΥΣΑΥΓΙΤΕΣ, τα οχήματα των οποίων “απασχολούσαν”. Τόσο αισχροί.

Ήταν και αυτά τα δύο περιστατικά δείγματα της παρακρατικής σαπίλας που βιώναμε όλα τα χρόνια και τώρα βιώνουμε τα αποτελέσματα της. Όλα αυτά τα αναφέρω όχι γιατί πιστεύω ότι μπορεί να αλλάξει κάτι μιας και η αδιαφορία και η σήψη βρίσκονται παντού, αλλά για να καταδείξω την υποκρισία όλων όσων αλληλοκατηγορούνται αυτές τις ημέρες κυρίως των νεοδημοκρατών που προταγωνιστούν  και των υπολοίπων που ενώ ήξεραν το άδικο στην υπόθεση μας, το υπέθαλψαν και το στήριξαν.

Ηλίας Παναγιώταρος
Πολιτικός Κρατούμενος
Φυλακές Δομοκου 2022

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε τα σχόλια σας να είναι κόσμια. Υβριστικά, ανθελληνικά και σχόλια με greeklish, θα διαγράφονται.